Rüyalarımda hala İpek var...



Ciddiye alıyorum anne alıyorum niye almayım

Ama ciddiye aldığım başka şeylerde var

Rüyalarım…

Rüyalarım da hala İpek var.

Bana bakıyor…

Konuşmuyor…

Çünkü kanı hala yerde…

O hesap kapanmadı

Size yalan söylemeyeceğim.

Eğer böyle bir fırsat elime geçerse şükredip çatışacağım

Belki yanlış…

Belki bırakmak lazım nefreti

Ben o nefret sayesinde ayakta kalıyorum




Geliyorum...

Ne kadar özlediğimi acı çektiğimi bir bilsen

O kadar yorgunum ki...

Keşke sen değil ben ölseydim demekten...

Seni öldürenlerden nefret etmekten...

Nefretimden başka ne kaldı ki İpek

ve  bunla savaşımdan

Onlar için...

Dostlarım için...

Nasıl da korkuyorlar bir kardeş daha kaybetmekten 

Birini daha uğurlamaktan...

Peki tamam daha değil...

Belki bir gece...

Ama bu gece değil...



...



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biliyor musun? İçimde Bir Orman Vardı

Kapıcı Musa(Muzaffer Çetinyılmaz)nın Ardından...

Kırık Bir Aşk Hikayesinin Çekim Serüveni