Dixon'a Mektup - Three Billboards Outside Ebbing Missouri (2017)


Jason, Willoughby ben. Şu an ölü olduğum için üzgünüm. Sana söylemek istediğim bir şey var. Hayattayken hiç söylememiştim bunu.

Bence çok iyi bir polis olmak için gereken tüm özellikler sende var Jason. Neden biliyor musun? Çünkü özünde temiz bir adamsın sen. Böyle düşünmediğimi sandığını biliyorum ama düşünüyorum dallama.

Ama çok öfkeli olduğunu da düşünüyorum. Bunun da, baban öldükten sonra annene bakmak zorunda kalmanla falan alakalı olduğunu da biliyorum. Ama içinde bu kadar büyük bir nefret biriktirdikçe olmak istediğin o şeyi asla olamayacağını düşünüyorum.

Bir dedektif. Çünkü sen de dedektif olmak için ihtiyacın olanı biliyorsun. Bunu söylediğim zaman yüzünü buruşturacağını biliyorum ama bir dedektif olmak için ihtiyacın olan şey sevgidir.

Çünkü sevgi, sakinlik getirir sakinlikten de tefekkür doğar. Bir şeyleri ortaya çıkarabilmek için de bazen tefekkür gerekir Jason. İhtiyacın olan tüm şey bu. Bir silaha bile ihtiyacın yok. Nefrete de hiç ihtiyacın olmadığı muhakkak.

Nefretle hiçbir şey çözülmez. Ama sakinlikle çözülür, tefekkürle çözülür. Bir dene. Değişiklik olsun diye dene bir. Kimse eşcinsel olduğunu düşünmez. Düşünürse de onları homofobiklikten tutukla. Nasıl şaşarlar ama!

Bol şans sana Jason. Sen temiz bir adamsın. Sadece şansın ters gitmiş işte. Ama işler senin için değişecek. Hissedebiliyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biliyor musun? İçimde Bir Orman Vardı

Kırık Bir Aşk Hikayesinin Çekim Serüveni

Kapıcı Musa(Muzaffer Çetinyılmaz)nın Ardından...