Korkuyorum Bessy

Dayanacak gücüm yok belki. 

Çıldırasıya ayazları özlüyorum senin gibi bilmem ki. 

Yolların tıkandığını en iyi sen bilirsin. Adalardan bir çıkış Bessy. 

Ölecek olanlar için son bir ışık aç. Tut beni de kollarımdan. Bilirsin Bessy. Denizi hiç sevmem ben. Suyu da. Hele uçsuz bucaksız kıyıları...

Hastalara bir bardak su verelim Bessy. Gözleri karartan bu spotlara da bir su. Ah Bessy.

O haline dayanamadım ve kaçtım kendimden. Ve Jan ile son kez konuştuktan sonra.
İnsanlar ölmesin Bessy. Biz kaçalımla! uzak steplere. 

Ağlama Bessy.

Jan çok mutlu olacak üzülme.

Ellerine kına yak Bessy. o da ne diye sorma.

Ah Bessy. Eller kınalı yas tutarlar bizim topraklarımızda.

Bessy unutma sen ağlarken kumandayı atanları da. 

Gözyaşı bazen öfke oluyor

Anla...

Breaking the Waves

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biliyor musun? İçimde Bir Orman Vardı

Kırık Bir Aşk Hikayesinin Çekim Serüveni

Kapıcı Musa(Muzaffer Çetinyılmaz)nın Ardından...