Hayatın Tuzu ve Ardında Bıraktığın Bir Fotoğraf

Vavien'i izledim. beklediğimden daha vasat bir film buldum. Taylan Biraderler'in farklı bir taşra atmosferi oluşturma çabaları senaryonun sığlığında kayboluyor. Bir ara uzun bir Vavien değerlendirmesi yapmayı düşünüyorum.
Taşra demişken Ender Özkahraman'ın senaryosunu yazdığı ve Murat Düzgünoğlu'nun yönettiği Hayatın Tuzu'nda kısır döngülü ve o kırılamayan çeperin içinde kıvranan insanların basit ama derin hikayeleri var.
Bitlis'in tarihi camilerinden birinde imam olarak çalışan Şehsuvar, ölen bir kız çocuğunun ailesine yardımcı olurken caminin çeşitli tamirat işlerini yapan Zübeyir Usta ile aralarında bir diyalog geçer.
Zübeyir Usta, bir insanın ardında bir resim bırakmamasının geride kalanlar için ne kadar kötü olduğundan bahseder; oysa Şehsuvar bunun tam tersini düşünmektedir:
Belki de kötü olan, insanın ardında bir fotoğraf bırakmasıdır.
Taşra demişken Ender Özkahraman'ın senaryosunu yazdığı ve Murat Düzgünoğlu'nun yönettiği Hayatın Tuzu'nda kısır döngülü ve o kırılamayan çeperin içinde kıvranan insanların basit ama derin hikayeleri var.
Bitlis'in tarihi camilerinden birinde imam olarak çalışan Şehsuvar, ölen bir kız çocuğunun ailesine yardımcı olurken caminin çeşitli tamirat işlerini yapan Zübeyir Usta ile aralarında bir diyalog geçer.
Zübeyir Usta, bir insanın ardında bir resim bırakmamasının geride kalanlar için ne kadar kötü olduğundan bahseder; oysa Şehsuvar bunun tam tersini düşünmektedir:
Belki de kötü olan, insanın ardında bir fotoğraf bırakmasıdır.
Yorumlar
zübeyir usta "bırakmamasının" diye düşünmesi lazım ki şehsuvar "tersini" düşünsün.
yazdığına bir daha bak
sevgiler...
Cezalısın!
Ömür boyu blogumu okumaya mahkum oldun:))