Yine Romain, Yine Paris



İlk bu adamı "Gadjo Dillo" da görmüştüm. çok rahat ve bir o kadar da gıcık gelmişti bana.

Sevemedim.

Sonra exils i seyrettim. Orda da "eh işte" dedim kerataya.

Geçenlerde İspanyol Pansiyonu'nu seyredince daha bir ısındım kendisine. İyi oyuncu dedim bu çocuk. (Bir de her film de çıkarmasa giysilerini)

Şimdi yeni bir filmi vizyonda. İspanyol Pansiyonu'nun da yönetmeni olan Cedric Klapisch'in yönettiği Paris'te Sonbahar (Orjinal ismi: Paris) filminde başrolde.

Filmin konusu şöyle:
Bu hikâye, hasta ve ölebileceğini düşünen bir Parisli’yi anlatıyor. İçinde bulunduğu durum, çevresindeki insanlara yeni ve farklı bir gözle bakmasına neden oluyor. Kendi ölümünü düşünmek, kendi hayatına, başka insanların hayatlarına ve bütün şehir hayatına birdenbire yeni bir anlam katıyor. Meyve ve sebze satıcıları, fırına koşan bir kadın, işçi, dansçı, mühendis, evsiz adam, üniversite profesörü, model, Cameroon’lu yasa dışı bir göçmen... Bütün bu birbirinden farklı kişiler bu şehirde ve bu filmde bir araya geldi.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biliyor musun? İçimde Bir Orman Vardı

Kırık Bir Aşk Hikayesinin Çekim Serüveni

Kapıcı Musa(Muzaffer Çetinyılmaz)nın Ardından...